مصاحبه آرشیو خبر ها
طرح فوق العاده فده برای حمایت از خانواده های کم درآمد

طرح فوق العاده فده برای حمایت از خانواده های کم درآمد

هر چند شاید نام اش در لیست بهترین های یووه گنجانده نشود اما نام اش همواره در نخستین رده های کمک به دیگران و حضور در امور خیریه دیده میشود. فدریکو برناردسکی که با ایده او کمک های بسیاری برای مبارزه با ویروس کرونا جمع آوری و روانه مراکز درمانی شهر تورینو و کشور ایتالیا شد حالا تصمیم گرفته یک پروژه دیگر خیرخواهانه دیگر را برپا کند.

 

هر چند که همچنان حرکت نخست این بازیکن با موفقیت ادامه دارد و بسیاری از او و حرکت بزرگ اش تشکر می کنند و هشتاد هزار یورو از ایده نخست او روانه مراکز درمانی شده به نظر می رسد که او در تلاش است تا پروژه کمک رسانی دیگری را نیز اغاز کند.

 

فدریکو در این خصوص گفت:

 

مسیج ها و پیام های زیادی را دریافت می کنم، خیلی زیاد، از کسانی که مشکلات زیادی دارند و گرفتاری های زیادی دارند. من در این مورد با زندگی این بخش از مردم آشنا شدم و بسیاری که حتی توان خرید نیز ندارند، حالا از این پروژه استقبال می کنم و می خواهم بخشی از این طرح باشم. اگر شما در کافه ای قهوه ای سفارش می دهید برای دو سفارش پول پرداخت می کنید، برای شخصی که بعد از شما می آید، او را نمی شناسید اما می دانید که او توان خرید آن را ندارد. این واقعا یک حرکت و ژست فوق العاده انسانی ست، ما در لحظات سختی زندگی می کنیم که پیچیدگی ها و دشواری های خاص خود را دارد و بسیار از مردم با دشواری های زیادی روبرو شده اند، کسانی هستند که توان خرید ندارد و نمی توانند حتی برای خانواده های خود یک خرید ساده داشته باشند، به خاطر همین من در این طرح حاضر می شوم و می خواهم بخشی از این طرح زیبا باشم. در این لحظات از راه دور به هم کمک می کنیم و دست های همدیگر را از راه دور می فشاریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: